04/07/2010

Een vliegend geschenk, A flying gift




Afgelopen week ben ik een van de gelukkige winnaressen geworden die een set van 25 gevouwen kraanvogeltjes heeft gewonnen! :) Ik ben er super blij mee en het is gewoon een onbeschrijfelijk mooi gevoel om onverwacht een pakketje te krijgen die met zoveel zorg en liefde is gemaakt en vormgegeven en naar jou verzonden wordt, echt magisch! Bovendien kreeg ik niet alleen mooie vogeltjes, maar ook een prachtige oude postkaart en een zelfgemaakt tasje van een oude kaart van Rotterdam, geweldig! Na de heftige studie beoordelingen van laatste tijd is dit helemaal een verwennerij :)
De giveaway was van Ingthings, een heel mooi blog van een bijzondere en vrijgevige vrouw! Ze heeft zelf deze lamp van vogeltjes gemaakt:)
Ingrid nogmaals bedankt!

Last week i was the lucky winner of a giveaway by Ingthings, a wonderful blog, i think you like it a lot! Ingrid send me a set with 25 lovely little paper birds in a wonderful package ,with an old postcard and a bag she made from a map, really clever and beautiful! I'm very thankful and happy with my new flying friends :)
You can see what she made with the bird herself here

2 comments:

  1. ahw dat ziet er lief uit ;) leukleuk!

    ReplyDelete
  2. Ja echt te gek :) Heeel zelden win ik iets, dus het is extra bijzonder! Ga denk ik een mooie zomerse slinger van ze maken :)

    ReplyDelete