29/08/2011

sketching in the sun




10 comments:

  1. Breathtaking...both! Are you going to paint these?

    ReplyDelete
  2. Dankjewel! Wilde vooral die met de vlechtjes in kleur gaan maken...zodra ze klaar is zal ik haar gelijk posten :)

    ReplyDelete
  3. Ik kijk er naar uit! Echt...jouw stijl is zó mooi! Ik ben nog altijd bezig met het stukje over jouw werk...niet constant, natuurlijk, maar het klad ligt er; ik ben alleen nog niet tevreden... Dát, en ik ben mijn website aan 't updaten...dus daarom blijft het wat langer liggen. Maar 't komt!

    ReplyDelete
  4. Merci Stella :)

    Mandy, Dankjewel! ben heel benieuwd naar je stukje :) en wens je veel succes met de update van je website :)

    ReplyDelete
  5. Dankjewel Mink :) wilde dat ik mijn haar zo kon vlechten :)

    ReplyDelete
  6. beautiful! I'm glad that you found my blog because so I found YOURS! Have a nice Monday!

    ReplyDelete
  7. Prachtig, die lijntekeningen!

    ReplyDelete